13.10.2014

Sesja z Wiktorią P. ;*

Dzisiaj sesja z wspaniałą Wiktorią :) Plener jesienny, mmmmm! i love it!  jutro dodam więcej zdjęć Wiki. Pierwsze spotkanie od tamtego roku? Bardzo było miło :3 Pierwsza sesja od dwóch lat? Bardzo dobrze wyszła :* W dalszym ciągu zapraszam na sesje! ♥ 
Przepraszam was, że nie dodałam moich zdjęć z sesji z Dominiką gdy wam je obiecałam, ale niestety się ona nie odbyła :( pogoda była brzydka, czasu któraś z nas nie miała, itd :o Ale w czwartek Julia zabiera mnie na zdjęcia... 
Dzień w szkole zaliczmy do udanych.... ( tzn, do takich jak wszystkie inne dni w szkole ) bravo! Dostałam 5 z historii, 5 z zajęć artystycznych ( muzyka ) , 4 i 3 z polskiego i 1 z matmy (-,-) . To się tego posypało.... 31 października impreza halloweenowa w gimbazie, zapraszamy!
jutro przedstawienie na Dzień Nauczyciela, doskonale -.- czytam jakieś gówno i zapewne trema mnie zje O.o 
okulista jutro, ratunku! Ksenia w okularach? zdecydowanie NOT! 
Jeszcze 8 sesji do ogarnięcia :c ahh, dam radę! <3  
dobranoc kochani! 

moje ulubione zdjęcie ;3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz