14.10.2014

Dalsza część sesji z Wiktorią ;3

JESIEŃ! kocham to! ♥ 
Wygrałam życie. W czwartek ide do pani fotograf po piękną sukienkę do sesji :) więc od czwartku będę poszukiwała modelki która założyłaby sukienkę "jak z bajki" ( kolor niebieski . jest nietypowa :) ) 
Trzymajcie kolejną serię zdjęć z sesji z Wiktorią. 
Niestety sesja z Karoliną się dzisiaj nie odbyła z powodu pogody :c ale umówiłyśmy się na następny tydzień, więc wyczekujcie zdjęć! 
W czwartek Julka zabiera mnie na zdjęcia, mam nadzieję, że coś z nich ciekawego będzie :D
Dzisiaj Dzień Edukacji Narodowej, więc, drodzy nauczyciele, dziękujemy wam za ten trud włożony w to, żeby nas czegoś nauczyć, hah :> 
Byłam dzisiaj na przedstawieniu w szkole, trema mnie nie zżerała jednak, hahah, ale te przedstawienie mi się dzisiaj nie odobało :< na całe szczęście, że wszystko już mamy za sobą!
ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA ZDJĘĆ, KOMENTOWANIA I OCENIANIA MOICH PRAC W DOLNYM PRAWYM ROGU BLOGA! :>


 kocham to! <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz