6.12.2014

Mod. Michał Kaczmarek #my#boy ♥

Dawno nic tu nowego nie było... powiedzmy że na razie nic mi się nie chce XD zimno i te sprawy. :c wszyscy czekają na śnieg. zimę. Ja chcę śnieg tylko do zdjęć, a tak to może go nie być :3
Dzisiaj są Mikołajki, więc wszystkim wam życzę smacznego mikołaja <3
Dla mnie Mikołajki kojarzą się z cukierkami, czekoladą, jakims malutkim upominkiem itd. nie rozumiem ludzi którzy kupują prezenty typu: konsola do gier, laptop, drogą biżuterię i perfumerię :o Nie chce tu nikogo obrażać. Ale ja tak sądzę. Mikołajki to skromne święto. To takie "święto przed świętami" XD żeby ludzie powoli wchodzili w świąteczną aurę :)

Szczerze, to bałam się, że te zdjęcia nie wyjdą. Nie spodziewałam się że z mojego chłopaka taki "model" XD :* Ale wyszło dobrze! Było trochę zimno, Michał się ciepło nie ubrał i skutki były tego, że następnego dnia miał ostry kaszal, a 2 dni później stan podgorączkowy :C UPSS..
Za tydzień sesja z Agnieszką ( po raz 2 ) :) trochę zaszalejemy :D pomysł jej się podoba a ja wierze że nam się uda :* Wyczekujcie!











ŁAPCIE KWIATA :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz