21.11.2014

#kisski

Photography: Julia Misiorna :D
To już chyba nasza druga taka sesja :) Robimy postępy!  Kiedyś dam może resztę naszych zdjęć :)
Jeżeli nie chcecie na te zdj patrzeć, to po prostu wyjdźcie z tej strony lub przejdźcie do innego postu!
DZIĘKUJĘ! =)
A tak poza tym, to w weekend szykuje mi się ( możliwe ) 2-3 sesje :) + 1 sesja we wtorek. Jejku, jeszcze nie przerobiłam do końca ostatnich zdjęć z sesji z Roksaną :o Tak bardzo mi się nie chce... Taki ze mnie leń :c Mam wenę! ale boję się że krótko mi się utrzyma... Jedną sesję mam nawet umówioną już na wakacje 2015. wow :o 1-2 na styczeń/luty :o jestem zaskoczona :) ogólnie to muszę sobie chyba założyć kalendarzyk kieszonkowy, żeby o niczym nie zapominać, HAHA :D
Na koniec roku pokazę wam kolaż z najlepszymi zdjęćmi 2014 roku!
Niestety, nie pokażę wam tu reszty zdjęć Roksany, bo nie mogę :////
ZAPRASZAM NA SESJĘ! I DO OCENIANIA BLOGA! ♥





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz