3.11.2014

Sesja halloweenowa z Marceliną Ż.

Marcelina mnie zabije ale ok :c Mam wenę, dużo weny! Modelki i modele nadchodźcie! Dla każdego coś wymyślę! huhuhuhu, żeby jeszcze pogoda ładna była :p Tyle wygrać. Biorę udział w szkolnym konkursie, więc tymbardziej poszukuje modelek! Mile widziane wysokie starsze dziewczyny które ubrałyby buty na obcasie i poszukuję dziecka ( tak do 6 roku życia ) :) no i koszyka takiego wiklinowego poszukuję! PILNE!
Stwierdziłam że trochę na tym blogu pozmieniam, czasami dodam wam jakiś śmieszny filmik z yt albo swój, lub jakąś fajną muzyczkę :D  coś myślę, że wam się spodoba :)
W tym tygodniu mam zamiar zrobić 3 sesje :) może się uda.. Planuję sesje z Karoliną, Pauliną, Kingą i Kamilem :>
Jutro wywiadówka. HELP ME! :C

 samojebka z Cysią musi być! ♥

 coś takiego mi wyszło jak bawiłam się kolorami :3
w następnym poście pokażę wam inną wersję ( która mi się mniej podoba ) tego zdjęcia!


                                 make-up Marceliny :* niestety coś się pomazało na czole :c


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz