17.09.2014

Zaczynamy! :)

Cześć Wszystkim! Nazywam się Roksana, mam 15 lat i mieszkam w woj. lubuskim. Moją pasją i hobby jest fotografowanie ;) Fotografuję od 5 lat jakoś.. cały czas się uczę. Uczęszczam na koło fotograficzne w szkole ;D ostatnio zajęłam 3 miejsce w konkursie wojewódzkim i 1 miejsce w konkursie szkolnym, reszta to wyróżnienia ;> Mam aparat cyfrowy DSC-H200. Moim zdaniem to zależy od fotografa jak wyjdzie zdjęcie a nie od aparatu :)) Mam nadzieję że spodobają się wam moje prace i będziecie tu regularnie :DD Pozdrawiam!

Przepiękny zachód słońca :) zaczynam od nowa bloga, więc proszę o zrozumienie i o wsparcie :)) jutro sesja z Julią. Mam nadzieje że zdjęcia będą piękne i spodobają wam się one :D Bardzo będę się cieszyła z waszych opinii/komentarzy. Życzcie mi powodzenia na starcie! :>




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz