21.09.2014

3 część sesji z Julią Misiorną :>

Dzisiaj niestety zdjęcia z Kamilem nie wypaliły ponieważ musiałam wyjechać do Góry. :c Jutro wyjeżdżam do Zielonej Góry do lekarza, troszku się cykam, ale dam radę :/ We wtorek na zdjęcia z Marceliną! Mam nadzieję że moje pomysły wyjdą :p A w środę albo w czwartek zobaczycie moje zdjęcia ♥ Marcelina Photography :D Dalej szukam modelki/modela, który/a ubrałby/ubrałaby mundur :> okolice Wschowy i sama Wschowa/Czasami Góra. Wciąż zapraszam was do oceniania na dole mojego blogu i odwiedzania mojego fanpegu : Roksana Świrczewska Photography . Pozdrawiam! 

                                                                     UNIA LESZNO ♥ 




coś smutnego? zastanawiającego? nie wiem czemu, ale ja mam takie odczucia :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz